Jesteś tutaj: HomeUncategorisedWycieczka III C i II G

Wycieczka III C i II G

Dnia 29 września 2011 roku o godzinie 8.00 na zbiórce zjawiły się klasy III c oraz II g aby wspólnie wyruszyć na dwudniową wycieczkę. Czujną opiekę nad grupą sprawowali Panowie Krzysztof Lechowski i Paweł Wiśniewski. Naszym celem stały się Janowice Wielkie w Kotlinie Kłodzkiej.

Od początku towarzyszyła nam piękna, słoneczna pogoda. Harmonogram wycieczki był jak zawsze napięty i bogaty w wiele wspaniałych atrakcji, których z niecierpliwością oczekiwaliśmy. Po wcześniejszym zakwaterowaniu w ośmioosobowych domkach ruszyliśmy na krótką wyprawę leśną trasą, co miało pomóc w poprawnym pokonaniu jej nocą. Dodatkową atrakcją były przydrożne skałki oraz zapierające dech w piersiach górskie widoki. Wróciwszy do obozu podzieliliśmy się na dwie grupy.

Jedna z nich ruszyła na przygodę paintballową, natomiast druga zmagała się w pięciu konkurencjach olimpiady wymagającej zdolności koordynacji, celnego rzucania, świetnej równowagi i umiejętności dobrego pływania. Po obiadokolacji nadeszła pora na chwilę wolnego czasu, w którym każdy z nas znalazł moment wytchnienia po atrakcjach dnia. Gwoździem wieczoru okazał się marsz nocny. Po podzieleniu się na ośmioosobowe grupy oraz zaopatrzeni w latarki i mapy ruszyliśmy raźnym krokiem w leśny mrok. Pośród nieprzeniknionych ciemności na śmiałków czekało pięć punktowanych zadań. Wszystkie wymagały od nas logicznego myślenia, szybkości a przede wszystkim grupowej współpracy. Prócz przeprawy przez rzekę, odgadnięcia tajemniczych haseł oraz umiejętności odczytywania alfabetu Morse'a zmagaliśmy się w strzelaniu do celu i zjeździe tyrolką. Na przybyłych do obozu czekało już ognisko, przy którym każdy mógł usmażyć kiełbaskę oraz podzielić się wrażeniami ze znajomymi lub zatańczyć w rytm dyskotekowej muzyki. Następny poranek przywitał nas równie pięknym słońcem jak dnia poprzedniego. Po sycącym śniadaniu nadeszła pora na kolejną porcję wspaniałej rozrywki. Obie grupy zamieniły się miejscami nadal zmagając się w paintballu i olimpiadzie. Po zakończeniu rywalizacji przyznano nagrody najlepszym drużynom. Olimpiadę wygrała DRUŻYNA A, natomiast w marszu nocnym zwycięską grupą okazali się RZMIJA WENRZA. Nasze trudy zostały uwiecznione aparatem wybitnego fotografa Pana Pawła Wiśniewskiego.

O godzinie 14 podziękowaliśmy organizatorom i ze smutkiem na twarzach zajęliśmy miejsce w autobusie. W drodze powrotnej, ku uciesze wycieczkowiczów, znaleźliśmy czas na odwiedzenie restauracji McDonald's. Po powrocie do Bolesławca każdy z nas udał się w stronę swojego domu. Mimo zmęczenia wszyscy czuliśmy mały żal z powodu końca przygody. Wielkie podziękowania należą się organizatorom i wychowawcom za wspaniałe wspomnienia, które jeszcze nie raz przywołają uśmiech na naszych twarzach.

Polish Bulgarian English French German Italian Russian Spanish

Menu główne

Menu

Gościmy

Odwiedza nas 75 gości oraz 0 użytkowników.