Jesteś tutaj: HomeProjektyZdrowa SzkołaWzajemne kontakty

Uczniowie poznali zabytki i legendy dawnego Görlitz

DSC03087Podczas drugiego w tym roku szkolnym spotkania w ramach projektu GESZKO Gesunde Schule – Zdrowa Szkoła kontynuowaliśmy poznanie tradycji regionu. Tym razem to my byliśmy gośćmi i 11 kwietnia 2013 r. odwiedziliśmy naszych niemieckich partnerów w Görlitz. Strona niemiecka przygotowała niezwykle ciekawą propozycję.

Czytaj więcej...

Zakończenie projektu Gesunde Schule – Zdrowa Szkoła

15 czerwca 2012 r. wraz z ponad 200 uczniami z 16 szkół uczestniczyliśmy w podsumowaniu projektu Gesunde Schule – Zdrowa Szkoła. Każda placówka zaprezentowała swój wkład w projekt. Również my opowiedzieliśmy o działaniach, jakie podjęliśmy z naszą szkołą partnerską w Görlitz w tym roku szkolnym: zmagania sportowe (Görlitz (Niemcy), wrzesień 2012), warsztaty rytmiczno-taneczne (Bolesławiec (Polska), marzec 2012), pokonanie toru przeszkód (Seifhennersdorf (Niemcy), czerwiec 2012). 

Czytaj więcej...

Tor przeszkód w ramach projektu Gesunde Schule – Zdrowa Szkoła

4 czerwca 2012 r. już po raz trzeci spotkaliśmy się z naszymi niemieckimi kolegami ze szkoły w Görlitz w ramach projektu Gesunde Schule – Zdrowa Szkoła. Ponieważ celem współpracy jest promocja zdrowego stylu życia, każde nasze spotkanie wiąże się z aktywnością fizyczną. Tym razem odwiedziliśmy Querxenland - das Kindererholungszentrum (KIEZ), czyli ośrodek wypoczynkowy dla dzieci w Seifhennersdorf. Pięknie położony w Górach Żytawskich (Zittauer Gebirge) oferuje młodzieży szereg możliwości uprawiania sportu. Dla nas przygotowano Teamparcours, czyli tor przeszkód.

Czytaj więcej...
 
Polish Bulgarian English French German Italian Russian Spanish

Gościmy

Odwiedza nas 91 gości oraz 0 użytkowników.

Razem zmieniamy świat

penek

face grupa

youtube grupa

logo

sport

biblioteka

 
Administratorzy strony: Łukasz Hałat, Mariusz Potyszka
Galeria: Paweł Wiśniewski 
 
QR Code   Współpraca:       Przyjaciel szkoły:
QR Code   logo   logo-bory   logolinuxpl
Początek strony