Jesteś tutaj: HomeProjektyProjekt MKZ IIWycieczki zawodoznawczeEuro reklama Poznań - wycieczka zawodoznawcza

Euro reklama Poznań - wycieczka zawodoznawcza

img 0229W dniach 21 - 24 maja w Poznaniu miały miejsce Międzynarodowe Targi Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych, które były częścią Międzynarodowych Targów Poznańskich. Ponieważ tematyka targów była zgodna z kierunkiem kształcenia w ZSE zorganizowano wycieczkę, w której wzięli udział niektórzy uczniowie 1h oraz cała nasza klasa 2h pod opieką pana Mariusza Potyszki, Pan Marka Rosy i pani Małgorzaty Broszko-Sudół.

Wyjazd spod szkoły odbył się według planu, czyli 24 maja około godziny 6:30. Droga do Poznania z jednym postojem zajęła nam około 4 godzin, dzięki czemu w okolicach godziny 11:00 byliśmy już na miejscu. Po zakupieniu biletów udaliśmy się do wybranej hali i tam rozdzieliliśmy się, by każdy mógł zobaczyć jak najwięcej ciekawych stanowisk.
Wystawcy przyciągali uwagę zwiedzających wymyślnymi stoiskami i nowoczesnym sprzętem, który można było zobaczyć w trakcie pracy oraz dowiedzieć się czegoś na jego temat. Sporym zainteresowaniem cieszyły się drukarki wielkoformatowe, np. Roland, które drukowały ogromne plakaty w świetnej jakości. Firmy takie jak Canon czy Fujifilm zachęcały wielkimi stoiskami i reklamami. Oprócz tego na targach znaleźć można było też sporo mniejszych stoisk, zajętych przez takich wystawców jak na przykład Damed (systemy pakowania), Kurtak i Ley (wydawnictwo artystyczne) czy też firmy zajmujące się promocją. Na pewno atrakcją dla nas były drukarki 3D oraz lasery, które w drewnie wycinały mnóstwo pokazowych wzorów. Trudno było zliczyć, ile stanowisk znajdowało się w tak ogromnej hali, ale na pewno każde z nich warto było zobaczyć.
Po zwiedzaniu targów wszyscy udaliśmy się do autokaru i razem z przewodnikiem pojechaliśmy do Ostrowa Tumskiego, czyli do kolebki Piastów. Tam zwiedziliśmy m. in. Kościół NMP oraz katedrę.
W drodze powrotnej zjedliśmy obiad w restauracji "Aleksandra". W Bolesławcu byliśmy dopiero koło godziny 21:00.
Według mnie, takich wycieczek powinno być więcej, szczególnie że była to wycieczka całkowicie darmowa. Mieliśmy okazję zapoznać się bliżej z naszym przyszłym zawodem oraz się zintegrowac więc z niecierpliwością czekamy na kolejny wyjazd.

Polish Bulgarian English French German Italian Russian Spanish

Menu główne

Menu

Gościmy

Odwiedza nas 88 gości oraz 0 użytkowników.