Jesteś tutaj: HomeUncategorisedSamsung Support Centre - ZSE in Bristol UK

Samsung Support Centre - ZSE in Bristol UK

IMG 4835W dniach 3-5 lutego 2017 r. na zaproszenie firmy Mircom LTD, autoryzowanego serwisu Samsunga z Bristolu, dwóch nauczycieli z Zespołu Szkół Elektronicznych w Bolesławcu wyjechało na warsztaty praktyczne. Rozwijająca się dynamicznie firma nawiązała współpracę ze szkołą już na początku 2016 roku w celu pozyskania pracowników w branży IT. Wizyta miała głównie na celu rozpoznanie rynku zagranicznego oraz zapoznanie się z prowadzonymi pracami w serwisie - zarówno w zakresie softwerowym jak i hardwerowym.

Podczas pobytu nauczyciele uczestniczyli w następujących pracach serwisu:
- test RF (radio frequency) przeprowadzany po naprawie telefonu, testujący poziomy sygnałów wszystkich anten telefonu dla danych częstotliwości,
- wymiana wyświetlaczy w smartfonach (Samsung S5, S6, S7 i inne modele) przez rozklejanie zewnętrznych elementów obudowy (czasowe podgrzewanie komponentów),
- klejenie smartfonów po naprawie w specjalnych formach,
- testy wodoszczelności przez pomiar ciśnienia,
- testy sprawności i wydajność baterii akumulatorowych,
- kalibracja ostrości i balansu bieli po wymianie optyki,
- wymiana układów SMD i BGA w urządzeniach mobilnych (smartfony, tablety itp.),
- diagnostyka i naprawa płyt głównych w urządzeniach elektronicznych,
- wymiana pamięci półprzewodnikowych oraz procesorów i kontrolerów grafiki, naprawypo zalaniu, naprawa sekcji zasilania i sterowania urządzeń itp.

Na miejscu - w serwisie - nauczyciele reprezentujący ZSE zapoznali się ze specjalistami odpowiadającymi za poszczególne działy serwisu.

Serwis posiada dostęp do poziomu level 2 przez międzynarodowy system informacyjno-komunikacyjny GSPN SAMSUNG, zawierający bazę wiedzy dla serwisantów oraz informacje o tym, co dzieje się w danej chwili z urządzeniem. Średni czas (target) wyznaczony przez Samsunga na naprawę gwarancyjną to 2 godziny. Pracownicy przywiązują dużą wagę do ochrony ESD (rozładowanie elektrostatyczne Electro-Static Discarge), w tym celu noszą specjalną odzież, opaski elektrostatyczne i nakładki na obuwie.

Wizyta w serwisie w Anglii pozwoliła nauczycielom z ZSE zaobserwować nowe trendy serwisowania mobilnych urządzeń elektronicznych, poznać różnorodność usterek technicznych, a także obsługę przyrządów diagnostycznych i urządzeń wspomagających naprawy. Dalsza współpraca z tą firmą zapewne umożliwi rozwój zawodowy ambitnym uczniom z ZSE w Bolesławcu, a - być może - zdobycie atrakcyjnej pracy w branży IT.

Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol
Bristol

 

 
Polish Bulgarian English French German Italian Russian Spanish

Menu główne

Menu

Gościmy

Odwiedza nas 222 gości oraz 0 użytkowników.

 
Administrator strony: Łukasz Hałat
Galeria: Paweł Wiśniewski 
 
QR Code   Współpraca:       Przyjaciel szkoły:
QR Code   logo   logo-bory   logolinuxpl
Początek strony