Jesteś tutaj: HomeUncategorisedGramy grubo czyli PGA 2016

Gramy grubo czyli PGA 2016

phoca thumb l dsc 8643

22 października o godzinie 7:00 wyjechaliśmy na jednodniową wycieczkę na PGA (Poznań Game Arena) do Poznania. Uczniowie naszej szkoły z klas IH, IT, ITI, IIT, IITI, IIH, IIIH, IVH, IVF, IVE, pod opieką pana Mariusza Potyszki oraz Grzegorza Chudzika, dumnie reprezentowali naszą szkołę i korzystali z atrakcji obiektu. Barwne postacie, stoiska pełne technologicznych nowinek i możliwość gry na super wydajnym sprzęcie to tylko część z atrakcji, których mogliśmy doświadczyć na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Do Poznania jechaliśmy autobusem. Podróż trwała ok. 3.5 godziny i była bardzo przyjemna.
Na miejscu - przed wejściem - podzieliliśmy się na małe grupki, aby swobodnie zwiedzać cały obiekt. Było tam 8 hal - w tym jedna sala konferencyjna i jedna, za której zwiedzanie trzeba było dodatkowo zapłacić. Uczucie, kiedy się weszło pierwszy raz do tak ogromnej hali - nie do opisania. Z każdej strony było słychać prowadzących z różnych stoisk, najczęściej przeprowadzających jakieś konkursy. Ogromna ilość stanowisk z komputerami, mnóstwo osób grających i jeszcze więcej ludzi stojących w kolejkach, aby pograć – to wszystko sprawiało wrażenie. Na pierwszej hali, jaką zwiedziliśmy, były stoiska m.in.: XBOX’a., Komputronika, Hama, Creative, Overwatcha i kilka innych. Następnie przeszliśmy na hale 8A, gdzie były stoiska: Steelseries, Asus, Corsair itp. Wokół chodziło pełno cosplaerów czy to LOL’a czy z anime, każdy znalazł swoją ulubioną postać. Obok mieściła się hala 8, gdzie znajdowały się Mediamarkt ( przy którym były straszne tłumy), Modecom, Alsen, HardPC, Budda, Play i kilka innych. Bardzo zaciekawiły nas stoiska w hali 7, bo każde było odwzorowaniem miejsca w danej grze. Niektóre stoiska były tak cudowne, że nie chciało się odejść. Na połowie hali 6A znajdowała wielka strefa Twitcha, gdzie można było sobie usiąść na trybunach i oglądać gamerów, którzy w danym momencie siedzieli na scenie i grali. Koło Twitcha była strefa Play - jedna z bardziej zaludnionych, gdyż można było spotkać swoich ulubionych Youtuberów m.in. Rezigiusza, Izaka, JDabrowskiego, Blowka, Mandzia, Naruciakia, Gimpera, Drollercastera, Kaiko, Isamu i Karolka. W tej strefie można było także zrobić sobie zdjęcie 360 stopni. Za tym stoiskiem znajdowały się jeszcze targi Samsunga, Gigabyte, Kinguina itd. Za nimi była hala stars4fans, aby ją zwiedzić, należało kupić dodatkowo bilet. Była jeszcze jedna (moim zdaniem najlepsza) hala 5A, w której było najwięcej straganów z rzeczami do kupienia, od kubków z „ Pora na przygodę” po replikę złotego znicza z Harr'ego Pottera. Można było też kupić tani los i wygrać coś wartego 5 razy więcej. W tej samej hali znajdowała się jeszcze strefa LG, w której odbywał się wielki turniej w LOL’a. Nowe sprzęty, gry pełne akcji, konkursy cosplayów - to tylko kilka atrakcji, które przygotowali organizatorzy. Nasz wyjazd można uznać za naprawdę udany!
Zresztą sami zobaczcie!

Artykuł opracowała Monika Prosół z klasy 1H
Montaż filmu Emil Siwik III H
Galeria Klaudia Greszta III H

Polish Bulgarian English French German Italian Russian Spanish

Menu główne

Menu

Gościmy

Odwiedza nas 126 gości oraz 0 użytkowników.